Fotothread: Tiere und Natur

Dit was mooi. Het is verrassing zo dicht bij een zeeleeuwenkolonie te komen.
Maar het is mooi om te zien dat er de dieren -en natuur nog goed en gezond kijken.

Am Wochenende beim fietsen in der Umgebung hab’ ich versucht die Polderblicke hier einzufangen und fand, dass das Foto auf dem Kopf einen besonderen Reiz hat – fast eine optische Täuschung. :grinning:

Hallo Gerd,
hier ein extra Bonbon: :smile:

Die gespiegelde boom. Alles lijkt als een schilderij.
Een abstract schilderij waarin de Natuur alles beheerst.

Het is verrassend (of bijzonder) dat je zo dicht bij een zeeleeuwenkolonie kunt komen.

Het lijkt wel een schilderij

Bedankt Peter1! Nu klinkt alles echt naturel. :slight_smile:

Hallo Isabelle, wenn Du Bilder mit dem hier www.picr.eu hochlädst, werden die automatisch auf Forengröße optimiert.

LG Rolf

Nog een kleine tip voor Emilian

polderblik 's avonds (niet vandaag, maar het is al donker en ik ben moe… :wink: )

afbeelding

Het zijn geen zeeleeuwen. Het zijn walrussen. Kijk maar in de wikipedia. Daar kun je het verschil goed zien.

Ein schönes Avatar hast Du. Und das Bild ist auch Hammer.

Danke Peter.

Wie man sieht ist mir Musik sehr wichtig, daher hatte ich mal das (oder ist’s den?) Avatar gebastelt :slight_smile:

Inderdaad, ik kan nu zien dat het verschil tussen de beide dieren hoog opmerkelijk is.

Off-topic voor Emilian

Was würdest du auf Deutsch sagen, Emilian?

Het spijt me Alex. Ik spreek geen Duits.
Mijn Nederlandse taalniveau zit er ook laag.
Ik denk al dat ik een ‘‘probleem’’ voor de andere leden ben. :slight_smile:
De waarheid is dat ik nog niet bereid voor zulke ingewikkelde gesprekken ben, dus ik zal minder of geen commentaar doen.

Dat kan ik me niet voorstellen, Emilian. Ik wist even niet meer dat je geen Duits kent. Vandaar mijn vraag. Sorry als ik je daarmee onzeker heb gemaakt. Dat was niet mijn bedoeling.

In het Nederlands zeg je eerder:

ik kan nu zien dat er een groot verschil is tussen de beide dieren

Hei, @estarling - Emilian, je bent zeker geen probleem! En jouw taalniveau is zeker niet laag. Het mooie is toch, dat niemand hier bang moet zijn, fouten te maken! Even voor mij, als het mag, wat is jouw moedertaal?
Groetjes
Gabi

Hoi Emilian,

Het gevoel dat je “faalt” en een “probleem” bent hoort bij het leren. Bijna iedereen maakt dat mee. Je “moet” :wink: gewoon doorgaan. Als je steeds een paar kleine zinnen schrijft, is het ook makkelijk te corrigeren --> geen probleem <–> kein Problem :+1:

Bedankt. Het klinkt mooi en helder. Soms maak ik zo een vreemde zinnen. :slight_smile:

Hoi Gabi. Ik was onderweg met de trein, dus mijn internetverbinging was niet altijd voortdurend. Ik ben Roemenier en ik werk als Zeeman. Omdat mijn colega’s meestaal Nederlanders zijn, begon ik Nederlands te leren. Toch het niet makkelijk is, vind ik het mooi en interesant. Hier op dit forum bestaat een mooie sfeer en aardige mensen om er graag nieuwe dingen mee te praten en meer te leren.